Uw winkelwagentje 0 0,00 €
Snelle levering
Schepen dezelfde dag
+33 (0)1 41 14 45 27
Snelle leveringveiling betalenklanten service

Hoe zijn onze manden?
Bekijk hoe de wilgentenen picknickmand gemaakt wordt: een eeuwenoude ambachtelijke traditie die wij hier met u delen.
Meer weten
Hoe te kiezen zijn picknick?
Welke mand voor welk uitje?
De keuze is groot, proberen om de verschillen tussen de picknickmanden te zien.
meer weten
Hoe kies je picknick deken?
Dacht u dat een plaid slechts diende om over een bank of bed te leggen? Vergis u niet! Wij hebben wollen plaids ontworpen, speciaal voor buiten
Meer weten
Alles over onze diensten
ij selecteren al onze producten met de grootste zorg. Wij maken deze inspanning om u volledige voldoening te kunnen verschaffen. Indien u toch ontevreden bent met één van onze producten, beschikt u over een herroepingstermijn van 14 dagen, zoals omschreven in onze algemene verkoopsvoorwaarden.
Meer weten
Trianon assortiment - prestige leer
Een prestigieuze picknickmandje, dankzij hun echte leren riemen en een gecoate stof voor een makkelijke reiniging
meer weten

Onze producten
Picknickmanden
Picknickrugzakken en tassen
Gourmet manden
Koeltasse
Onze diensten
Levering
Betaling
Tevreden of geld terug
Vragen / Antwoorden
 
Meer weten
Onze geschiedenis
Professioneel
Contact
 
neem contact op met Florence
De website gewijd aan picknickmanden en het buitenleven
Vraag en antwoord
Stel een vraag
   
Het is een cadeau. Zit de factuur bij het pakket?
   

Nee.Omdat onze producten vaak bestemd zijn voor derden als cadeau, doen wij geen facturen in de pakketten. U kunt ze vanuit uw klantaccount downloaden nadat het pakket verstuurd is of per link, die u is toegestuurd in de bevestingsmail van de verzending.

__________________________________________________________________________________________________________
Het is moeilijk om verbinding te krijgen
   
Verzeker u ervan dat u hetzelfde e-mailadres en hetzelfde wachtwoord gebruikt als op het moment van uw inschrijving.
Als u uw wachtwoord heeft vergeten, klikt u op «Wachtwoord vergeten». Er zal een  e-mail worden gestuurd naar het adres dat u bij inschrijving heeft opgegeven. Zodra u deze e-mail heeft ontvangen, klinkt u op de link daarin en wijzigt u uw wachtwoord.
Als de moeilijkheden aanhouden: Neem contact op met ons op +33 (0)1 41 14 45 27 zodat wij de oorzaak van het probleem kunnen onderzoeken.

__________________________________________________________________________________________________________
Ik heb een kapot artikel, hoe kan ik het laten vervangen?
   
Heeft u een kapot accessoire (glazen, borden,  couverts) als u het pakket ontvangt? Neem contact op met ons op +33 (0)1.41.14.45.27 en wij vervangen het.
Heeft u een kapot accessoire? Neem contact op met ons op +33 (0)1.41.14.45.27

__________________________________________________________________________________________________________
Ik vind mijn land niet in de tarievenlijst, wat moet ik doen?
    Wij bieden een schatting van de leveringstarieven voor meerdere landen. In het geval u uw land niet vindt in de aangeboden lijst, neem dan contact op met ons op +33 (0)1.41.14.45.27 zodat wij een tarief kunnen vaststellen, afhankelijk van uw aankoop. 

__________________________________________________________________________________________________________
Ik vind niet het antwoord op mijn vraag, wat moet ik doen?
    Klik op de rubriek "Contact" en zeg ons wat uw vraag is, dan beantwoorden wij hem zo snel mogelijk. U kunt ook contact op met ons opnemen van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur op +33(0) 1 41 14 45 27

__________________________________________________________________________________________________________
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
    Nee, u kunt bestellen zonder een account aan te hoeven maken. U zal worden gevraagd om uw  e-mailadres op te geven. Echter, door het aanmaken van een account kunt u de geschiedenis van uw aankopen inzien en uw facturen zijn hier  direct beschikbaar. 

__________________________________________________________________________________________________________
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
   
Als uw artikel op voorraad is, wordt het diezelfde dag voorbereid als u van maandag tot vrijdag voor 13.00 uur besteld. Daarna wordt het overgedragen aan de transporteur. Afhankelijk van de transporteur die u kiest, kan de levering tussen 1 en 4 werkdagen kosten, het weekend dus niet meegerekend.
U kunt uw pakket volgen via het trackingnummer, dat u is medegedeeld in de  bevestingsmail van de verzending.

__________________________________________________________________________________________________________
Zijn uw artikelen op voorraad?
    De getoonde producten zijn op voorraad. Als een product niet op voorraad is, staat dat aangegeven bij de productbeschrijving, net zoals de datum dat het weer op voorraad zal zijn.

__________________________________________________________________________________________________________