Err

Uw winkelwagentje 0 0,00 €
Snelle levering
Schepen dezelfde dag
+33 (0)1 41 38 26 62
Snelle levering veiling betalen klanten service

Hoe zijn onze manden?
Bekijk hoe de wilgentenen picknickmand gemaakt wordt: een eeuwenoude ambachtelijke traditie die wij hier met u delen.
Meer weten
Hoe te kiezen zijn picknick?
Welke mand voor welk uitje?
De keuze is groot, proberen om de verschillen tussen de picknickmanden te zien.
meer weten
Hoe kies je picknick deken?
Dacht u dat een plaid slechts diende om over een bank of bed te leggen? Vergis u niet! Wij hebben wollen plaids ontworpen, speciaal voor buiten
Meer weten
Alles over onze diensten
ij selecteren al onze producten met de grootste zorg. Wij maken deze inspanning om u volledige voldoening te kunnen verschaffen. Indien u toch ontevreden bent met één van onze producten, beschikt u over een herroepingstermijn van 14 dagen, zoals omschreven in onze algemene verkoopsvoorwaarden.
Meer weten
Vaatwerk van puur melamine
Met de collectie vaatwerk van puur melamine vernieuwt Jardins de la Comtesse de tafelkunst en brengt er een frisse, moderne toets in aan. Dit bijna onbreekbaar dikke vaatwerk dat uitzonderlijk zacht aanvoelt, heeft een subliem gehamerd uiterlijk, dat zeer opvallend is.
meer weten

Onze producten
Picknickmanden
Picknickrugzakken en tassen
Melamine servies
Bamboe servies
Picknickkleden
Plaids in kasjmier en wol
Sjaal kasjmier en wol
Onze diensten
Levering
Betaling
Tevreden of geld terug
Vragen / Antwoorden
 
Meer weten
Onze geschiedenis
Professioneel
Contact
 
neem contact op met Florence
De website gewijd aan picknickmanden en het buitenleven
Vraag en antwoord
Stel een vraag
Hoe voeg ik een boodschap toe aan een bestelling die een geschenk is?
    Wanneer u op de winkelwagenpagina bent, kunt u het vakje "Het is een cadeau en ik wil een boodschap toevoegen" onder de promotiecode aanvinken. Zodra u het vakje aanvinkt, kunt u het bericht schrijven dat u bij de bestelling wilt voegen.

_____________________________________________________________________________________________________

Wat moet ik doen om een pakketje terug te sturen?
   

Om een pakket te retourneren, moet u eerst naar onze rubriek "Teruggave - Terugtrekkingsformulier" gaan om een verzoek in te dienen, binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket. Daarna stuurt u uw pakket rechtstreeks naar ons terug op het volgende adres : Les Jardins de la Comtesse, 19 - 21 rue Gardenat Lapostol - 92150 - Suresnes - France

__________________________________________________________________________________________________________
Als mijn product een defect heeft, wat moet ik dan doen?
   

Wanneer uw product een defect heeft, moet u ons een foto sturen naar contact@lesjardinsdelacomtesse.com.
Wij nemen contact met u op om uw verzoek op te volgen. Als uw aanvraag is gevalideerd gaan we over tot een ruil / terugbetaling.

 

__________________________________________________________________________________________________________

Wie betaalt de retourkosten?
   

De retourkosten zijn voor rekening van de koper.

__________________________________________________________________________________________________________
Hoe wordt de aankoopprijs terugbetaald?
   

Voor de terugbetaling van een product moet het in zijn oorspronkelijke staat en in zijn verpakking worden geretourneerd. Nadat wij uw pakket hebben ontvangen, betalen wij u binnen 14 dagen terug volgens uw oorspronkelijke betaalwijze. Als blijkt dat het product is gebruikt of niet meer geschikt is voor de verkoop, behouden wij ons het recht voor om slechts een deel van het product terug te betalen.

__________________________________________________________________________________________________________
Kunnen we uw producten in de winkel vinden?
   

We hebben geen eigen winkels. U kunt echter een aantal van onze producten vinden in een aantal van onze partnerwinkels en afhankelijk van de verschillende periodes van het jaar. Wij kennen de staat van hun voorraad niet en kunnen daarom niet garanderen dat het product dat u wilt kopen in hun winkel verkrijgbaar is.

__________________________________________________________________________________________________________
Het is een cadeau. Zit de factuur bij het pakket?
   

Nee.Omdat onze producten vaak bestemd zijn voor derden als cadeau, doen wij geen facturen in de pakketten. U kunt ze vanuit uw klantaccount downloaden nadat het pakket verstuurd is of per link, die u is toegestuurd in de bevestingsmail van de verzending.

__________________________________________________________________________________________________________
Zijn uw artikelen op voorraad?
    De getoonde producten zijn op voorraad. Als een product niet op voorraad is, staat dat aangegeven bij de productbeschrijving, net zoals de datum dat het weer op voorraad zal zijn.

__________________________________________________________________________________________________________
Ik heb een kapot artikel, hoe kan ik het laten vervangen?
   
Heeft u een kapot accessoire (glazen, borden,  couverts) als u het pakket ontvangt? Neem contact op met ons op +33 (0) 1 41 38 26 62 en wij vervangen het.
Heeft u een kapot accessoire? Neem contact op met ons op +33 (0) 1 41 38 26 62

__________________________________________________________________________________________________________
Ik vind mijn land niet in de tarievenlijst, wat moet ik doen?
    Wij bieden een schatting van de leveringstarieven voor meerdere landen. In het geval u uw land niet vindt in de aangeboden lijst, neem dan contact op met ons op +33 (0) 1 41 38 26 62 zodat wij een tarief kunnen vaststellen, afhankelijk van uw aankoop. 

__________________________________________________________________________________________________________
Het is moeilijk om verbinding te krijgen
   
Verzeker u ervan dat u hetzelfde e-mailadres en hetzelfde wachtwoord gebruikt als op het moment van uw inschrijving.
Als u uw wachtwoord heeft vergeten, klikt u op «Wachtwoord vergeten». Er zal een  e-mail worden gestuurd naar het adres dat u bij inschrijving heeft opgegeven. Zodra u deze e-mail heeft ontvangen, klinkt u op de link daarin en wijzigt u uw wachtwoord.
Als de moeilijkheden aanhouden: Neem contact op met ons op +33 (0) 1 41 38 26 62 zodat wij de oorzaak van het probleem kunnen onderzoeken.

__________________________________________________________________________________________________________
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
    Nee, u kunt bestellen zonder een account aan te hoeven maken. U zal worden gevraagd om uw  e-mailadres op te geven. Echter, door het aanmaken van een account kunt u de geschiedenis van uw aankopen inzien en uw facturen zijn hier  direct beschikbaar. 

__________________________________________________________________________________________________________
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
   
Als uw artikel op voorraad is, wordt het diezelfde dag voorbereid als u van maandag tot vrijdag voor 13.00 uur besteld. Daarna wordt het overgedragen aan de transporteur. Afhankelijk van de transporteur die u kiest, kan de levering tussen 1 en 4 werkdagen kosten, het weekend dus niet meegerekend.
U kunt uw pakket volgen via het trackingnummer, dat u is medegedeeld in de  bevestingsmail van de verzending.

__________________________________________________________________________________________________________
Ik vind niet het antwoord op mijn vraag, wat moet ik doen?
    Klik op de rubriek "Contact" en zeg ons wat uw vraag is, dan beantwoorden wij hem zo snel mogelijk. U kunt ook contact op met ons opnemen van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur op +33 (0) 1 41 38 26 62

__________________________________________________________________________________________________________