|
Hoe voeg ik een boodschap toe aan een bestelling die een geschenk is? |
|
Wanneer u op de winkelwagenpagina bent, kunt u het vakje "Het is een cadeau en ik wil een boodschap toevoegen" onder de promotiecode aanvinken. Zodra u het vakje aanvinkt, kunt u het bericht schrijven dat u bij de bestelling wilt voegen.
_____________________________________________________________________________________________________
|
|
Wat moet ik doen om een pakketje terug te sturen? |
|
Om een pakket te retourneren, moet u eerst naar onze rubriek "Teruggave - Terugtrekkingsformulier" gaan om een verzoek in te dienen, binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket. Daarna stuurt u uw pakket rechtstreeks naar ons terug op het volgende adres : Les Jardins de la Comtesse, 19 - 21 rue Gardenat Lapostol - 92150 - Suresnes - France __________________________________________________________________________________________________________ |
|
Als mijn product een defect heeft, wat moet ik dan doen? |
|
Wanneer uw product een defect heeft, moet u ons een foto sturen naar [email protected]
Wij nemen contact met u op om uw verzoek op te volgen. Als uw aanvraag is gevalideerd gaan we over tot een ruil / terugbetaling.
__________________________________________________________________________________________________________
|
|
Wie betaalt de retourkosten? |
|
De retourkosten zijn voor rekening van de koper.
__________________________________________________________________________________________________________
|
|
Hoe wordt de aankoopprijs terugbetaald? |
|
Voor de terugbetaling van een product moet het in zijn oorspronkelijke staat en in zijn verpakking worden geretourneerd. Nadat wij uw pakket hebben ontvangen, betalen wij u binnen 14 dagen terug volgens uw oorspronkelijke betaalwijze. Als blijkt dat het product is gebruikt of niet meer geschikt is voor de verkoop, behouden wij ons het recht voor om slechts een deel van het product terug te betalen.
__________________________________________________________________________________________________________
|
|
Kunnen we uw producten in de winkel vinden? |
|
We hebben geen eigen winkels. U kunt echter een aantal van onze producten vinden in een aantal van onze partnerwinkels en afhankelijk van de verschillende periodes van het jaar. Wij kennen de staat van hun voorraad niet en kunnen daarom niet garanderen dat het product dat u wilt kopen in hun winkel verkrijgbaar is.
__________________________________________________________________________________________________________
|
|
Het is een cadeau. Zit de factuur bij het pakket? |
|
Nee.Omdat onze producten vaak bestemd zijn voor derden als cadeau, doen wij geen facturen in de pakketten. U kunt ze vanuit uw klantaccount downloaden nadat het pakket verstuurd is of per link, die u is toegestuurd in de bevestingsmail van de verzending.
__________________________________________________________________________________________________________ |
|
Zijn uw artikelen op voorraad? |
|
De getoonde producten zijn op voorraad. Als een product niet op voorraad is, staat dat aangegeven bij de productbeschrijving, net zoals de datum dat het weer op voorraad zal zijn.
__________________________________________________________________________________________________________ |
|
Ik heb een kapot artikel, hoe kan ik het laten vervangen? |
|
Heeft u een kapot accessoire (glazen, borden, couverts) als u het pakket ontvangt? Neem contact op met ons op +33 (0) 1 41 38 26 62 en wij vervangen het.
Heeft u een kapot accessoire? Neem contact op met ons op +33 (0) 1 41 38 26 62
__________________________________________________________________________________________________________ |
|
Ik vind mijn land niet in de tarievenlijst, wat moet ik doen? |
|
Wij bieden een schatting van de leveringstarieven voor meerdere landen. In het geval u uw land niet vindt in de aangeboden lijst, neem dan contact op met ons op +33 (0) 1 41 38 26 62 zodat wij een tarief kunnen vaststellen, afhankelijk van uw aankoop.
__________________________________________________________________________________________________________ |
|
Het is moeilijk om verbinding te krijgen |
|
Verzeker u ervan dat u hetzelfde e-mailadres en hetzelfde wachtwoord gebruikt als op het moment van uw inschrijving.
Als u uw wachtwoord heeft vergeten, klikt u op «Wachtwoord vergeten». Er zal een e-mail worden gestuurd naar het adres dat u bij inschrijving heeft opgegeven. Zodra u deze e-mail heeft ontvangen, klinkt u op de link daarin en wijzigt u uw wachtwoord.
Als de moeilijkheden aanhouden: Neem contact op met ons op +33 (0) 1 41 38 26 62 zodat wij de oorzaak van het probleem kunnen onderzoeken.
__________________________________________________________________________________________________________ |
|
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen? |
|
Nee, u kunt bestellen zonder een account aan te hoeven maken. U zal worden gevraagd om uw e-mailadres op te geven. Echter, door het aanmaken van een account kunt u de geschiedenis van uw aankopen inzien en uw facturen zijn hier direct beschikbaar.
__________________________________________________________________________________________________________ |
|
Wanneer ontvang ik mijn bestelling? |
|
Als uw artikel op voorraad is, wordt het diezelfde dag voorbereid als u van maandag tot vrijdag voor 13.00 uur besteld. Daarna wordt het overgedragen aan de transporteur. Afhankelijk van de transporteur die u kiest, kan de levering tussen 1 en 4 werkdagen kosten, het weekend dus niet meegerekend.
U kunt uw pakket volgen via het trackingnummer, dat u is medegedeeld in de bevestingsmail van de verzending.
__________________________________________________________________________________________________________ |
|
Ik vind niet het antwoord op mijn vraag, wat moet ik doen? |
|
Klik op de rubriek "Contact" en zeg ons wat uw vraag is, dan beantwoorden wij hem zo snel mogelijk. U kunt ook contact op met ons opnemen van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur op +33 (0) 1 41 38 26 62
__________________________________________________________________________________________________________ |
|