• Hoe worden onze manden gemaakt?

    Een kijkje in hoe rieten picknickmanden worden gemaakt: een eeuwenoude traditie die we graag met je willen delen.

    Lees meer 
  • Je picknickmand kiezen

    Welk type picknickmand moet ik kiezen?
    Er is veel om uit te kiezen, dus laten we eens kijken naar de verschillen tussen de verschillende picknickmanden.

    Lees meer 
  • Hoe kies ik een gooi?

    Als je denkt dat een plaid alleen bedoeld is om een bank of bed mee te bedekken, denk dan nog maar eens na!
    Ontdek hoe onze plaids van 100% zuiver scheerwol gemaakt zijn voor buiten.

    Lees meer 

Inklapbare content

Ik heb problemen met verbinden

Zorg ervoor dat je hetzelfde e-mailadres en wachtwoord gebruikt als toen je je registreerde.

Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je op "Wachtwoord vergeten". Er wordt een supportmail gestuurd naar het adres dat je bij je registratie hebt opgegeven. Zodra u deze e-mail hebt ontvangen, klikt u op de koppeling en wijzigt u uw wachtwoord.

Als het probleem zich blijft voordoen: neem contact met ons op via +33 (0) 1 41 38 26 62 zodat we de oorzaak van het probleem kunnen achterhalen.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee, je kunt bestellen zonder een klantaccount aan te maken. In dat geval wordt je gevraagd om je e-mailadres in te voeren. Als u echter een klantenaccount aanmaakt, kunt u uw aankoopgeschiedenis en facturen direct vanuit uw account bekijken.

Hoe voeg ik een bericht toe aan een bestelling die een geschenk is?

Als je op de pagina van het winkelmandje bent, kun je het vakje "Het is een cadeau en ik wil een bericht toevoegen" onder de promotiecode aanvinken. Zodra het vakje is aangevinkt, kunt u het bericht schrijven dat u bij de bestelling wilt voegen.

Zijn uw producten verkrijgbaar in de winkel?

We hebben geen eigen winkels. Je kunt sommige van onze producten echter op verschillende tijden van het jaar in bepaalde partnerwinkels vinden. We weten niet hoeveel voorraad ze hebben, dus we kunnen niet garanderen dat het product dat je wilt kopen beschikbaar zal zijn in hun winkel.

Zijn al je artikelen op voorraad?

De getoonde producten zijn op voorraad. Als een product niet op voorraad is, wordt dit aangegeven op de productkaart, samen met de datum waarop het product weer op voorraad zal zijn.

Ik kan mijn land niet vinden in de lijst met tarieven, wat moet ik doen?

We bieden geschatte leveringstarieven voor verschillende landen. Als je jouw land niet in de lijst kunt vinden, neem dan contact met ons op via +33 (0) 1 41 38 26 62, zodat we een prijs voor jouw aankoop kunnen vaststellen.

Welke betalingsmethoden accepteert u?

U hebt verschillende opties om uw aankopen te betalen:

Betaling met creditcard bij uw bank via onze partner Mercanet van BNP.
Betaling per creditcard met PayPal - Betaling per PayPal-rekening - Betaling per PayPal-rekening
Betaling met PayPal-rekening -.

Deze betalingen zijn volledig veilig. Uw bankgegevens worden op geen enkel moment doorgegeven via onze site. Wij zien uw gegevens niet en slaan ze ook niet op.

Het is voor een cadeau. Zit de factuur bij het pakket?

Nee. Omdat onze producten vaak bedoeld zijn als cadeau voor derden, voegen we geen facturen bij onze pakketten. Je kunt ze downloaden via je klantenaccount nadat het pakket is verzonden of via een link in de e-mail ter bevestiging van je verzending.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je artikel op voorraad is, wordt het nog dezelfde dag klaargemaakt als je voor 13.00 uur bestelt, van maandag tot vrijdag. Daarna wordt het toevertrouwd aan de transporteur. Afhankelijk van de vervoerder die je kiest, duurt de levering tussen 1 en 4 dagen (weekenden niet meegerekend). Je kunt de verzending van je pakket volgen met het trackingnummer in de e-mail ter bevestiging van je verzending.

Wat moet ik doen als mijn pakket niet is bezorgd?

Wanneer je je bestelling plaatst, sturen we je een e-mail met het trackingnummer van je pakket. Met dit nummer kun je de locatie van je pakket volgen op de website van de vervoerder die je hebt gekozen. Als je je pakket niet binnen de gestelde termijn hebt ontvangen, kun je telefonisch contact met ons opnemen op het volgende nummer: +33 (0) 1 41 38 26 62

Ik heb een kapot artikel, hoe kan ik het laten vervangen?

Heb je een gebroken accessoire (glazen, borden, bestek) bij ontvangst van je pakket? Neem contact met ons op via +33 (0) 1 41 38 26 62 of per e-mail contact@lesjardinsdelacomtesse.com en we zullen het vervangen.

Heb je een accessoire gebroken? Neem contact met ons op via +33 (0) 1 41 38 26 62 of contact@lesjardinsdelacomtesse.com.

Wat moet ik doen als mijn product een defect heeft?

Als je product een defect vertoont, moet je ons hiervan een foto sturen naar het volgende e-mailadres : contact@lesjardinsdelacomtesse.com
Wij nemen contact met u op om uw verzoek op te volgen. Als uw verzoek wordt gevalideerd, gaan we over tot omruiling/terugbetaling.

Hoe retourneer ik een pakket?

Om een pakket terug te sturen, moet je eerst naar onze rubriek "Retourneren - Herroepingsformulier" gaan om een aanvraag in te dienen, binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket. U kunt uw pakket vervolgens rechtstreeks naar ons opsturen op het volgende adres: Les Jardins de la Comtesse, 19 - 21 rue Gardenat Lapostol - 92150 - Suresnes - Frankrijk+33 (0) 1 41 38 26 62

Wie betaalt de terugreis?

De kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor rekening van de koper.

Hoe wordt het aankoopbedrag terugbetaald?

Voor een terugbetaling moet het product in de originele staat en verpakking worden geretourneerd. Zodra we je pakket hebben ontvangen, betalen we je binnen 14 dagen terug via je oorspronkelijke betaalwijze. Als blijkt dat het product is gebruikt of niet meer geschikt is voor wederverkoop, behouden wij ons het recht voor om slechts een deel van het product terug te betalen.

Hoe kan ik mijn cadeaubon gebruiken?

Om je cadeaubon te gebruiken, voeg je eerst het (de) artikel(en) dat je wilt kopen toe aan je winkelmandje. Ga dan naar je winkelmandje en voer je eenmalige code in het vak "Promotiecode" in en bevestig door op "Ok" te drukken. Het bedrag van de cadeaubon wordt dan automatisch verminderd. Als je meerdere cadeaubonnen hebt, kun je meerdere codes achter elkaar invoeren. De korting wordt dan opgeteld bij het totaal van het product of de producten. Als het bedrag van het product duurder is dan het bedrag van je cadeaubon, kun je het resterende bedrag betalen met het betaalmiddel van je keuze (bankkaart, overschrijving, cheque, enz.).

Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden, wat moet ik doen?

Klik op "Contact" en laat ons je vraag weten. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt ook contact met ons opnemen van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur op +33 (0) 1 41 38 26 62.